Bavar-nafasBavar-nafas، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

من از آن روز كه در بند توام آزادم

روزشمار اومدنت

1393/9/6 1:59
نویسنده : مامان نفس
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس زندگيم

چيزي به اومدنت نمونده،داره كم كم انتظارم تموم ميشه ،انتظاري شيرين همراه با بي خبري از زمان اومدنت.با احتساب دكتر وارد هفته ٣٥شدم،نميدونم چقدر ديگه مونده تا فرشته من زميني بشه لحظه شماري ميكنم براي ديدن اولين نگاه وشنيدن اولين صدات.ارزويي كه با فكر كردن به اون لحظه ناخوداگاه هميشه گريه كردم،ولي حالا از هميشه به من نزديكتري چيزي به لحظه موعود نمونده.

هر روز اول از خدا وبعد از شما دختر گلم ميخوام كه كمك كني و خيلي راحت بياي تو بغل من،مامانت يه كوچولو ميترسه ولي مطمئنم اول با لطف خدا دوم حضور بابايي وسوم شما دختر خانم كه از اول راه ذره اي منو اذيت نكردي همه چيز خوب پيش ميره.

اين روزا خيلي تكونات مشخص تر شده اگر بابا باهات صحبت كنه كه ديگه نگو.ازالان معلومه حسابي بابايي هستيا.بابا خيلي تو اين مدت هواي من و شما رو داشته با وجودي كه اين روزا يه چيزايي خيلي فكرشو درگير كرده ولي بازم من و شما تو اولويت هستيم،خانم خوشكل شما كه صدات خيلي به خدا نزديكه براي بابا دعا كن ،دعا كن كه همينطور كه تا حالا به بهترين شكل ممكن هوامونو داشته يه نگاه ويژه به بابايي داشته باشه اين روزا خيلي به لطفش مثل هميشه احتياج داريم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)