Bavar-nafasBavar-nafas، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

من از آن روز كه در بند توام آزادم

يك سال گذشت

1394/10/4 18:00
نویسنده : مامان نفس
208 بازدید
اشتراک گذاری

يك سال از بهترين سال هاي زندگي ما گذشت ،خيلي سريع گذشت.تو اين يك سال تو شدي تمام زندگي ما وقشنگترين الحظاتا ما رو ساختي.از چيزي كه فكر ميكردم خيلي شيرين تر بودي،زندگي ما به كلي عوض شد ،به همراه تمام خوبي هاش يه تغييراتي هم پيش اومد كه طول كشيد تا من بهش عادت كردم تو اين راه بابا محمد خيلي خوب به من كمك كرد،مطمئنم كه خدا اول بهترين دختر دنيا رو به ما داد وتو هم بهترين باباي دنيا رو داري.به علاوه مامان طاري همه ي اين يك سال همراه ما بود و مثل يه مامان خوب براي من وتو كم نذاشته .تو به مامان طاري وابسته تر از مني وشده كه چند روز من مسافرت كاري باشم و تو حتي پيش اون احساس دلتنگي هم نكني.امروز كه برات مينويسم جمعه چهارم دي ماهه دو روز ديگه ميرسيم به اون روز تاريخي كه شد بهترين خاطره زندگي ما.تو الان با كمك مبل وديوار راه ميري،يكي دو ثانيه هم بدون كمك مي ايستي كلماتي كه ميگي ماما(مامان)بَ بَ(بابا)به به وممد(محمد)هست.دو تا دندون پايين داري اولين دندون بالا١٧اذر بيرون اومد ودوميش هم امروز يه كم نوك زده.كماكان با شير خوردن مشكل داري فقط تو خواب شير ميخوري اونم با سختي ،تو بيداري اصلا شيشه نميگيري غذا هم اولش خيلي سخت قبول ميكني ولي وقتي گرسنه اي قاشق اولي رو كه خوردي بعدش خوب ميشه.ماست وبستني رو از همه چيز بيشتر دوست داري اصلا لازم نيست براي خوردنش بهت اصرار كنيم.در كل رفات رأت بيشتر شبيه پسر بچه ها هست تا دخترا به قول معروف از ديوار راست بالا ميري واقعا اين كارو ميكني انقدر كه تصميم گرفتيم يه كلاس صخره نوردي بفرستيمت.همش مثل اي كي يو سان سرتو ميخاروني .حساسيت پوست خيلي وقته كه خوب شده.خوابت خيلي خوبه شبا تا صبح يكسره ميخوابي و اصلا بيدار نمي شي من تو خواب بهت شير ميدم وتو بيدار نميشي.

خيلي با اراده اي هرچيزي رو كه بخواي بدست مياري 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)