Bavar-nafasBavar-nafas، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

من از آن روز كه در بند توام آزادم

مامان در بارداري

1393/5/30 10:16
نویسنده : مامان نفس
153 بازدید
اشتراک گذاری

الان كه اين مطلبو مينويسم بيست و يك هفته و سه روز هست كه شما توي دل ماماني هستي،خيلي سريع و شيرين گذشته ،بهترين خاطرات ده سال زندگي ما تو اين مدت شكل گرفته .دختر برفي من قراره دي ماه مهمون خونمون بشه ماه تولدت با بابايي مشتركه زمستون دو تا هديه عزيز به من داده.تو اين مدت من پنج كيلو وزن اضافه كردم كه بيشتر چاقي من تو ناحيه شكمه ،حال عمومي بدنم تو اين مدت خوب بوده و ميشه گفت مشكلاتي كه اكثرا با بارداري دارند من نداشتم ،دخترم از همون اول هواي مامانشو خيلي داره ،ويار نداشتم ميلم به غذاي خاصي نيست اوايل سالادوشيريني ميلم نميكشيد الان بهترم،بيشتر ميل به ترشي داشتم ولي الان برام فرقي نميكنه.چهار مرتبه سونوشدم:اولين مرتبه شش هفتگي ،دفعه دوم سونو سلامت در چهارده هفتگي كه براي اولين بار صداي قلب قشنگتو شنيدم و يه تصوير خوشكل از تو كه با بقيه سونوهات ميزارم تو البومت،دفعه سوم هفته هجدهم سونو انومالي كه دكتر با قطعيت گفت فرشته ما يه دختر خوشكله اولين باري كه بابايي تورو ديد ولي مطمينم چون استرس جنسيت داشت خيلي بهش نچسبيد به خاطر همين ميخوايم يه بار ديگه بريم سونو تا يه دل سير ببينيمت و ازت فيلم بگيريم،دفعه چهارم فرداي همون روز خودم يؤاشكي يه سونو مجدد دادم ميخواستم خيالم بابت نفس زندگيم راحت شه ،به بابا نگفتم چون بابا دوست نداره به چيزاي خوب زندگيش شك كنه اگر گفته بودم ناراحت ميشد.توي اين ايام فقط كهير ميزنم كه خارش بدي داره ولي شما انقدر دختر ماهي هستي كه نميشه به اين گفت مشكل.راه رفتنم سنگين شده از روي مدل راه رفتنم اكثرا ميفهمن باردارم.نفس مامان من بيصبرانه منتظر اولين علامت هاي حركت تو بودم ولي حركاتت هم مثل خودت ظريف و خانومانه هست ،اولين بار تو هفته بيستم خواب بودم نصفه شب يه احساس جديد به من دست داد ولي چون هيچ تصوري ازش نداشتم مطمئن نبودم با تكرار اين حس كه خيلي دير به ديره و خيلي كوتاه متوجه شدم به ارزوم رسيدم ولي خيلي دختر نازداري هستي وقتي حركت ميكني من منتظر بعدي ميشينم هي نازتو ميكشم ولي تو نازت گرونه. ديگه حركت نميكني،قربونت بشم خيلي خانومي مامان.از هفته هجدهم كلاس بارداري شركت كردم ميخوام براي او مدنت اماده باشم.بيصبرانه منو بابايي منتظر ديدنت هستيم خوب بزرگ شو وبه موقع بيا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)