Bavar-nafasBavar-nafas، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

من از آن روز كه در بند توام آزادم

خيلي ني ني خوبي هستي

1393/4/26 14:01
نویسنده : مامان نفس
153 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي مامان تنبلي شدم خيلي وقته جيزي برات ننوشتم تو اين مدت اتفاق خاصي نيفتاده فقط اينكه تو خيلي ني ني خوبي هستي اصلا اذيت نميكني بابا عاشقته خيلي منتظريم زودتر تو رو ببينم الان دقيقا ١٥هفته و شش روزت هست خيلي سريع كذشت دليلش خوب بودن تو حمايت هاي بابايي هست تو تاريخ ١٤/٤/٩٣براي سونو سلامت رفتيم اونجا متوجه شدم سنت يه كم بيشتر از اونه كه من حساب ميكردم اون روز ١٤هفته و يك روزت بود من تنهايي رفتم اتاق سونو براي أولين بار صداي قلبتو شنيدم خيلي لحظه خوبي بود دلم ميخواست بابايي هم ميشنيد ولي اجازه ندادند داخل بياد مامان طاهره هم همراهمون بود دفعه اينده يه جايي براي سونو ميريم كه اجازه بدن بابايي هم بياد داخل صداي قلب تورو بشنوه شكر خدا همه جيز عالي بود تو خيلي ارومو خوشكل خوابيده بودي دكتر نت نست جنسيتو تشخيص بده قرار شد بين هفته ١٨تا٢٠ بريم ازمايش ها هم به خاطر سنت رفت دور دوم غربالكري شنبه ٢١/٤با بابا رفتيم ازمايش خون داديم ١٠روز بعد جوابشو ميدن .با بابا تصميم كرفتيم روز سالكرد ازدواجمون يعني٦/٥براي سونو جديد بريم اون موقع وارد هفته١٧شدي وميتونيم بفهميم أقارادمهر هستي يا نفس مامان وبابايي اسم باور و تصميم كرفتيم تغيير بديم رادمهر خيلي خوشكلتره معادل هم نداره كه اشتباه تلفظ بشه .خيلي دلم ميخواد بدونم كدوم يكي هستي .بيصبرانه هم منتظر ديدنت هستيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)