Bavar-nafasBavar-nafas، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

من از آن روز كه در بند توام آزادم

روند شيرخوردن نفس

1394/5/8 11:37
نویسنده : مامان نفس
259 بازدید
اشتراک گذاری

از ابتداء تولدت براي شيرگرفتن يه كم مشكل داشتي من هم با خودم عهد كرده بودم تا جايي كه امكان داره براي شير خوردن شما تلاش كنم اول كه با ليوان وقاشق شير ميخوردي هفده روزت بود كه مشكل حل شد و روند طبيعي شيرخوردن شما شروع شد تا سه ماهگي كه همه چيز خوب پيش رفت هم خوب شير خوردي وهم خوب وزن گرفتي اما بعد از سه ماهگي بيداري شير نمي خوردي وفقط در حالت خواب من با تلاش شير ميگرفتم وطول روز با قطره چكون وقاشق بهت ميدادم اما اين مقدار كافي نبود دو ماه افزايش وزن انچناني نداشتي نظر دكتر اين بود كه از پنج ماهگي غذا شروع كنيم شش خرداد اولين مرتبه اي بود كه فرني خوردي همون روز هم مامان تاري موهاتو طي مراسم ويژه كوتاه كرد اما هنوز با شير خوردن مشكل داشتي من شب تا صبح وطول روز كه خواب مي رفتي بهت شير ميدادم ولي كافي نبود ٣٠ خرداد براي اولين مرتبه سوپ خوردي ١٠ تير بود كه پزشكى تصميم گفت در كنار شير مادر كمي هم براي بهبوط وزن شير خشك بخوري اولين شيرخشكت پپتي جون يور اپتاميل بود طعم تخلي داشت وتو دوست نداشتي دفعه بعد سيميلاگ گين أبوت گرفتيم كه طعمي بهتر بود و تو دوستش داشتي ولي كم كم شير مامانو نگرفتي تا اينكه از تاريخ ١مرداد فقط شيرخشك خوردي البته باز هم فقط در خواب .بيداري اصلا شيشه و پست ونك نميگيري هنوز دكتر نرف تيم ولي فكر ميكنم وزنت بهتر شده دو وعده سوپ ودو وعده فرني طول روز ميخوري شير هم شب تا صبح در بيداري اگر خيلي گرسنه باشي يه كم شير ميخوري ولي در كل ميلي به خوردنش نداري.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)