Bavar-nafasBavar-nafas، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

من از آن روز كه در بند توام آزادم

سونوگرافي

1393/9/13 10:22
نویسنده : مامان نفس
157 بازدید
اشتراک گذاری

١١اذر من وتو بابايي و مامان طاهره رفتيم سونوگرافي كه هم فيلم سونو رو بگيريم هم دلمون برات تنگ شده بود شما رو ببينيم  .به محاسبه سونو هفته ٣٧بودم ولي به محاسبه دكتر هفته ٣٥هستم .شما ماشاالله بزرگتر شده بودي و خيلي مشخص نبود ولي دكتر با جزييات هم نشونمون داد وهم فيلمشو داد .فيلمو ميذارم تو البومت مطمينم وقتي بزرگ شدي از ديدنش خيلي لذت ميبري .براي اولين بار وزنتو گرفت ،سه كيلو و دويست گرم بودي .ماشالله حسابي تپل مپل هستيا و چون هنوز خيلي زمان داريم بيشتر از اين وزن ميگيري.قربونت برم شما اينقدر تپل بامزه هستي بايد قول بدي موقع زايمان خيلي به مامان كمك كني،هواي مامانو داشته باشي،خيلي دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)